Cu o saptamana in urma, eu si sotia mea am ales sa vizitam orasul medieval Deva, deoarece nu am fost niciodata aici si ne-a spus multa lume ca trebuie vizitat.

Nu am mai ales sa mergem cu masina pentru ca am ceva probleme la ea si cea mai buna alegere a fost sa mergem cu trenul, fiind si foarte ok ca pret. Plecarea am avut-o noaptea cu sosirea dimineata.

Am ajuns dimineata in gara de la Deva si nu puteam sa mergem niciunde pentru ca era prea devreme, de aceea am cautat hoteluri prin zona garii pentru a ne caza pana la urmatoarea zi, intreband mai intai un gardian unde putem gasi un hotel in apropiere si ok la pret. Dansu ne-a recomandat Hotelul Sarmis care este la aproximativ 700 metri de noi, ne-a spus pe unde sa mergem si i-am multumit foarte frumos pentru informatiile date. Am ajuns la acest hotel, era foarte mare, cam 8-10 etaje, avand o culoare exterioara verzuie. Am intrat inauntru, fiind foarte placut surprinsi de la intrare de cat de bine arata hotelul, ulterior ne-au intampinat cei de la personalul hotelului, niste oameni foarte deschisi si amabili in acelasi timp. Am intrebat la receptie cat costa o camera cu pat dublu pentru o noapte si am primit un raspuns ca pretul fiind de 188 lei. Am fost si eu de acord si sotia mea si am facut rezervarea pentru acea seara.

Mai tarziu, chiar daca era dimineata, am mers prin centrul orasului Deva si putem spune ca este un oras foarte frumos, dupa amiaza am mai vizitat anumite obiective turistice, una dintre ele fiind Cetatea Deva, iar seara ne-am intors inapoi la Hotelul Sarmis pentru a ne odihni pentru ziua urmatoare, deoarece atunci am avut ocazie, mai bine zis ne-a promis un prieten de familie ca ne va intoarce acasa, el fiind in zona in timpul acela, fara sa mai platim. Tot cu acelasi zambet ne-au reintampinat cei din personalul hotelului care ne-au ajutat sa caram bagajele pana la acea camera. Camera era la etajul 5, foarte ok, pentru ca nici noi nu voiam sa stam mai jos, deoarece nu aveam o priveliste mai buna ca la etajul 5, insa nu am vrut nici mai sus pentru ca consideram ca e deajuns.

Am fost placut surprinsi de curateniea din camera, cu diferite facilitati si dotari, mai ales ca aveam si un balcon unde puteam sa vedem mult mai bine cei in jur. Am avut parte de televizor prin cablu, o baie si un minibar. Inainte de a ne culca am mers sa mancam ceva la restaurantul hotelului, diferite preparate din bucataria romaneasca si internationala ne facea cu ochiu, insa a trebuit sa alegem totusi ceva.

La acest hotel (Hotelul Sarmis), personalul e capabil sa vorbeasca 5 limbi: romana, italiana, maghiara, franceza si, de asemenea, engleza.

Cum totii vrem internet la hotel, eu si sotia mea nu am fost dezamagiti de internetul hotelului, prin wireless, avand o viteza foarte buna.

In cele din urma, ne-am odihnit foarte bine, nu ne-a deranjat absolut nimeni, putem sa spunem ca am dormit mult mai bine precum acasa, insa a trebuit sa plecam, personalul urandu-ne drum bun si sa mai revenim pe la ei.

Cum a fost experienta dumneavoastra la acest hotel?