Rezultatele cautarii

Traseul Transfagarsan - Romania

In opinia mea, daca doriti sa mergeti la munte, pentru a vedea superbele peisaje, sa va racoriti corpul in atmosfera de la 2000 de metri inaltime, mai ales in aceste zile toride de vara, eu va recomand sa mergeti pe Transfagarasan, deoarece, cel

AUTOR UTILIZATORI (2)
Bucovina - paradisul Moldovei

Bucovina este un loc sfant pentru ca aici se gasesc cele mai multe manastiri si biserici din tara noastra.Fiecare manastire are un farmec aparte, o legenda aparte, dar putem spune ca seamana foarte mult una cu alta. Toate dintre aceste manastiri fac

AUTOR UTILIZATORI (1)
Comuna Podeni - Judetul Mehedinti (turism montan)

Dupa parerea mea, comuna Podeni din Judetul Mehedinti este cea mai frumoasa zona din sud-vestul Olteniei, facand parte din Geoparcul Platoul Mehedinti, la limita Parcului National Domogled.In aceasta zona de munte am crescut de mic copil, alaturi de

Ceas Timberland Henniker

Cu ceva timp in urma m-am gandit sa-mi cumpar un ceas de mana pentru ca m-am plictisit cu celalalt, mai ales ca doar pe acela il aveam si de aceea am vrut sa fac o schimbare. Am cautat magazine de ceasuri online pentru a vedea cateva modele, sincer

Boxa portabila - Akai SS023A-X10

Cu totii dorim ca in zilele plictisitoare in care suntem plecati la tara ca ceva sa ne schimbe aceasta senzatie, de aceea eu si sotul meu ne-am gandit sa cumparam o boxa portabila pentru a asculta muzica in aer liber, deoarece cel mai mult timp il

AUTOR UTILIZATORI (2)
Nunta in Maramures

Vino cu mine sa iti povestesc cea mai inedita experienta pe care am trait-o acest week-end in Maramures. Am ales sa devenim parinti spirituali pentru niste oameni minunati, care sunt din zona Sighetului. Se spune ca in Maramures nunta este un ritual

Plaja in care poti inota cu pestii, Del Riso, Villasimius, Sardegna,

Sardegna, Villasimius, Plaja Del Riso, ItaliaPlaja Del Riso este o excelenta destinatie pentru vacanta, la preturi acceptabile si conditii excelente .Apa calda, curata, de culoarea smaraldului, nispiul alb in forma de orez, dar mai ales, pestii care

Destinatie de vis, vacanta in Sardegna, Italia

Sardegna,Botezata de grecii antici Sandalya, in traducere, urma de picior , Sardinia, situata in inima Mediteranei, este un colt de paradis, un loc preferat de turistii din intreaga lume.Inconjurata de o mare de smarald, golfuri si plaje de nisip

AUTOR UTILIZATORI (1)
Natura ne arata cum trebuie sa facem fotografiile

Natura este cel mai minunat fotograf,La fiecare pas, natura ne atrage atentia ce trebuie sa privim si ce trebuie sa fotografiem.De multe ori, nu suntem atenti si trecem nepasatori pe langa operele de arta ale naturii.In aceasta perioada, avem noroc

Concediu in Zakynthos

Am fost intr-un concediu in Zakynthos acum ceva timp si pot spune cu mare drag ca a meritat din plin.Insula este superba,multe locuri de vizitat inclusiv pe mare : Insula Broastei Testoase, vestitul Navagio si multe multe altele. Oamenii sunt foarte

O experienta neplacuta la Hotel Piatra Mare in Poiana Brasov

De Sf. Valentin am fost la Hotel Piatra Mare in Poiana Brasov, am fost o iesire de sambata pana duminia de o singura noapte. Cand am ajuns la hotel am fost primiti de doamna de la receptie destul de ironic si urat, am trecut peste asta, ne-am dus in

Hotel Maridor

Am fost de cateva ori la aceasta locatie si pot spune cu mare drag ca toate iesirile au fost minunate. Hotelul este curat, frumos, personalul minunat, mamcarea foarte buna si proaspata, preturi accesibile. Piscina hotelului este foarte ok, camerele

Eforie Nord

Pentru cei care vor sa faca un concediu pe litoralul romanesc recomand a se evita aceasta statiune. In primul rand cazarile in special la vile si particulari sunt sub orice critica, conditii de toata jena si bineinteles preturi mari. Cazarile la

Statiunea Mamaia

Una din statiunile cele mai frumoase de pe litoralul romanesc este Mamaia. Am avut multe experiente placute in Mamaia, incepand de la cazare pana la plajele care sunt foarte curate in comparatie cu alte plaje de pe litoral, plaja e intinsa, apa e

Statiune Venus

Acum un an am decis impreuna cu familia sa ne facem vacanta pe litoralul romanesc in statiunea Venus. Am ales un hotel aproape de plaja, Orlando. Pot sa va spun ca este o statiune destul de frumusica pentru o vacanta mai ales cu copii. Cateva

Santorini

Nu stiu altii cum sunt,dar eu cand ma gandesc la concediu, ma gandesc la Santorini.Locul acela atins de zei, de unde nu vrei sa mai doresti vreodata sa pleci. Locul acela,unde macar o data trebuie sa incerci fructele lor de mare cu nelipsitul

Colier Blue Hurricane

Am avut placerea de a vedea si posibilitatea de a cumpara acest minunat colier. Ce sa va spun despre el? Este absolut fabulus. Colierul sta la baza gatului si este realizat din Pietre Semipretioase si Cristale de diferite forme si marimi, toate

The Old Sibiu

As vrea sa va impartasesc o experienta placuta la un restaurant excelent.Restaurantul The Old Sibiu este situat in centrul Bucurestiului in spatele Hotelului Novotel pe Calea Victoriei (str. Ion Otetelesanu nr. 3A-3B), avand parcare privata, este o

Telefon mobil Samsung Galaxy J5 2016

Samsung Galaxy J5 este una dintre cele 2 noi oferte de buget ale Samsung, celalalt fiind J7. J5 este un smartphone de buget tipic, cu dimensiuni compacte si specificatii low-end. Un telefon solid, cu un display bun, performanta buna, cu o camera

AUTOR UTILIZATORI
Un corp frumos si sanatos

Un corp trebuie intretinut intr-o stare buna de sanatate, alaturi de o alimentatie echilibrata, exercitii fizice, odihna, dar de asemnea, de apa. Pentru un corp sanatos nu este suficient sa avem o alimentatie echilibrata, ci trebuie sa acordam

Counter Strike: Global Offensive - jocul unei generatii

Dupa parerea mea, CSGO (Counter Strike: Global Offensive) este cel mai apreciat joc de tip shooter, clasandu-se si in ziua de azi in top, pe langa jocurile nou aparute pe platformele cum ar fi: Steam, Origin si Uplay. Acest joc este ultima

Camera de actiune GoPro Hero5 Black

Camera de actiune GoPro Hero5 Black este versiunea imbunatatita a modelelor precedente, dar bineinteles cu un pret mult mai marisor decat celelalte.Camera a fost lansata in toamna anului 2016, mai exact pe 2 Octombrie, in acel timp o multime de

Santorini

Santorini, sau Thira, face parte din grupul insulelor Ciclade, situate in sudul marii Egee. Ceea ce vedem noi acum, este rezultatul unei indelungi activitati vulcanice, care a deformat insula, pe parcursul timpului, dintr-un intreg rezultand insula

Iaki Hotel Mamaia

Anul acesta ne-am hotarat sa petrecem un sejur la Hotel Iaki, in statiunea Mamaia. Am gasit o oferta de cazare cu mic dejun destul de convenabila, contrar zvonurilor ca ar fi extrem de scump, inaccesibil celor cu venituri medii. Am ajuns la hotel in