Sony Interactive Entertainment a anuntat crearea unui nou branding pentru jocurile ce urmeaza sa fie lansate de propriile studiouri de dezvoltare. Astfel, mai tarziu in cursul acestui an, probabil odata cu lansarea consolei PlayStation 5, veti face cunostinta cu PlayStation Studios, noua umbrela sub care vor fi lansate toate titlurile dezvoltate intern de companie.

Acestea vor putea proveni de la studiourile proprii precum Naughty Dog, Insomniac Games, Santa Monica Studio, Media Molecule, Sucker Punch sau Guerrilla Games, dar si de la colaboratori externi ce-si vor publica creatiile prin Sony, si vor fi marcate de genericul pe care il puteti urmari mai jos.

Momentan, clipul de introducere contine imagini din seriile Uncharted, Little Big Planet, God of War, Ratchet & Clank, Horizon: Zero Dawn si The Last of Us, insa acestea vor fi actualizate si schimbate in functie de viitoarele aparitii si necesitati.

Branding-ul PlayStation Studios nu va fi folosit doar in ceea ce priveste jocurile exclusive pentru PlayStation 5, ci se va regasi si in titlurile ce vor fi dezvoltate intern pentru PlayStation 4, insa abia mai tarziu in cursul acestui an. Momentan, nici The Last of Us Part II (asteptat pe 19 iunie 2020) si nici Ghost of Tsushima (programat pentru 17 iulie) nu vor include acest branding.

De asemenea, nici versiunea pentru PC a jocului Horizon: Zero Dawn (ce urmeaza sa fie lansata in vara acestui an) nu va utiliza acest branding. Aceasta va fi totusi o exceptie, viitoarele titluri dezvoltate de Sony pentru alte platforme in afara consolelor PlayStation urmand sa fie lansate sub aceasta titulatura.

O miscare similara a fost realizata si de Microsoft, care si-a unit toate studiourile interne dezvoltatoare de jocuri sub denumirea de Xbox Game Studios. Articol original Genericul pe care il veti vedea cand porniti jocurile exclusive pentru PlayStation 5, de pe site-ul go4games.ro