Categorii

AUTOR UTILIZATORI
CAT DE PREZENTI/ABSENTI SUNTEM IN VIATA MICUTILOR NOSTRI ?

Parinte, nu e suficient sa fi prezent fizic, dar emotional indisponibil. Un parinte incapabil de a-si exprima sentimentele, care face lucruri mecanic, superficial sau doar de impresie este un parinte prezent dar absent cu desavarsire si va avea

Supa lasagna

Astazi o cunostinta m-a invatat sa fac o supa care se face frecvent in bucataria italiana, mai exact supa lasagna, care dupa parerea mea este o supa gustoasa, deci pur si simplu iti creeaza o dependenta doar uitandu-te la ea, insa cand o mananci

Bicicleta MTB-HT 29" VELORS V2955A

Imi place foarte mult sa fac sport, alerg destul de des, insa mi-am propus sa ma apuc de ciclism, deoarece vremea este destul de ok si m-am gandit ca-mi trebuie o bicicleta, de fapt o bicicleta MTB pentru ca aceasta s-o pot folosi si pe drumuri

Ceas Fossil The Minimalist

Vreau sa va spun ca sunt foarte bucuros de faptul ca mi-am cumparat un ceas nou, mai exact un ceas Fossil The Minimalist, pretul fiind unul ok (550 lei) si pot spune ca nu sunt deloc dezamagit de achizitia facuta.Din punctul meu de vedere, acesta

Milkshake cu Oreo

Am avut o pofta de nedescris de a bea un milkshake si mi-am adus aminte de o reteta care am invatat-o tot pe internet si am ales s-o pun in practica, aceasta bazandu-se pe biscuitii Oreo, de care pur si simplu este un deliciu.Dupa parerea mea

Pulover cu textura - Bershka

Am fost azi la o plimbare prin Mall si am intrat in magazinul Bershka pentru ca eram curios ce haine au fost expuse, insa un pulover mi-a furat ochii, in sensul ca imi placea extreme de mult, tinand cont ca eu sunt destul de inalt, iar puloverul era

Huawei P9 Lite

Sunt extrem de bucuros ca mi-am cumparat un telefon nou, mai exact un smartphone Huawei P9 Lite cu dual sim la pretul de 800 lei si pot spune ca este printre cele mai bune telefoane cu Android.Dupa parerea mea, telefonul Huawei P9 Lite este unul

Cheesecake cu ciocolata

Azi am avut o pofta de nedescris de a manca un desert, asa ca m-am gandit sa fac un cheesecake cu ciocolata, iar reteta pentru acesta am invatat-o de la o prietena care lucreaza la o cofetarie din oras si a avut placerea sa-mi explice absolut

Hotel Grand Pier - Bucuresti

Am avut binevoita placere de a vizita capitala tarii noastre, Bucuresti, care dupa parerea mea este un oras frumos cu diferite cladiri impresionante, insa in acelasi timp foarte aglomerat, dar mi-am facut timp intr-o zi intreaga sa vizitez

Counter Strike: Global Offensive - jocul unei generatii

Dupa parerea mea, CSGO (Counter Strike: Global Offensive) este cel mai apreciat joc de tip shooter, clasandu-se si in ziua de azi in top, pe langa jocurile nou aparute pe platformele cum ar fi: Steam, Origin si Uplay. Acest joc este ultima

Sistem Home Cinema 5.1 Sony BDVN9200WB

Saptamana trecuta am mers la cel mai aproapiat magazin de electronice pentru a cumpara un sistem Home Cinema, deoarece nu am avut si aveam nevoie, mai ales pentru ca vizionez de foarte multe ori si doresc calitatea necezara ca si cum as fi la un

Smoothie din cirese, mere si pere

Eu sunt o persoana care simpatizeaza foarte mult bauturile de tip smoothie, deoarece sunt foarte sanatoase, iar in acelasi timp, chiar indrum pe toti oamenii sa bea aceste bauturi pe care le pot face acasa.Aceste smoothie-uri , mai exact sucurile

Rugaciune puternica de bine

Dupa o problema personala, pentru a incerca sa imi revin, avand nevoie de forta, am cautat prin cuvintele Domnului ajutor. Am gasit aceasta rugaciune, care este o arma atotputernica, care va aduce bucurie si pace sufletelor care o rostesc. Dupa

Ocna Maseros - cabana (Judetul Maramures)

Eu si sotia mea am avut o experienta foarte frumoasa la Ocna Sugatag, din Judetul Maramures, in sensul ca am descoperit lucruri noi si am avut ocazia sa dormim la o cabana.Am dormit in statiunea Ocna Sugatag, 2 nopti, la o cabana Ocna Maseros, fiind

Opincile - vechea incaltaminte

Opincile au fost incaltamintea stramosilor nostri, o sansa de a nu merge desculti pe un drum accidentat sau pe un loc cu lucruri ascutite.Opincile nu prea mai sunt folosite in ziua de azi, fiind doar piese de muzeu sau souvenir-uri pentru turistii

Blugi regular fit Jack&Jones

Sunt foarte bucuros ca am reusit sa cumpar o pereche de blugi de la brand-ul Jack&Jones, de care mi-am propus-o s-o cumpar de cateva zile, pretul fiind unul accesibil, mai exact de 150 lei.Acesti blugi mi-au placut foarte mult inca de la prima

Statiune Venus

Acum un an am decis impreuna cu familia sa ne facem vacanta pe litoralul romanesc in statiunea Venus. Am ales un hotel aproape de plaja, Orlando. Pot sa va spun ca este o statiune destul de frumusica pentru o vacanta mai ales cu copii. Cateva

Alegerea masinii

Masina a devenit o necesitate pentru oameni, in sensul ca multi au nevoie de una pentru a se deplasa de la un loc la altul, fie ca sunt nevoiti sa mearga pana la o destinatie sau trebuie sa transporte ceva anume.In functie de nevoi si scopuri

Destinatie de vis, vacanta in Sardegna, Italia

Sardegna,Botezata de grecii antici Sandalya, in traducere, urma de picior , Sardinia, situata in inima Mediteranei, este un colt de paradis, un loc preferat de turistii din intreaga lume.Inconjurata de o mare de smarald, golfuri si plaje de nisip

Brownie cu cacao si nuca

Zilele acestea m-am gandit sa invat o noua reteta de desert, pentru ca la capitolul deserturi nu prea am o experienta destul de mare, in sensul ca nu prea am facut prajituri sau lucruri de genul si chiar aveam pofta sa fac ceva, asa ca am cautat pe

Ciulama de pui cu mamaliguta

Una din mancarurile mele preferate, care de asemenea le pot prepara este ciulama de pui cu mamaliguta, fiind o mancare din bucataria romaneasca, foarte gustoasa.De asemenea, si sotia mea prepara acest fel de mancare, dar de cele mai multe ori lasa