Categorii

AUTOR UTILIZATORI
CAT DE PREZENTI/ABSENTI SUNTEM IN VIATA MICUTILOR NOSTRI ?

Parinte, nu e suficient sa fi prezent fizic, dar emotional indisponibil. Un parinte incapabil de a-si exprima sentimentele, care face lucruri mecanic, superficial sau doar de impresie este un parinte prezent dar absent cu desavarsire si va avea

Supa lasagna

Astazi o cunostinta m-a invatat sa fac o supa care se face frecvent in bucataria italiana, mai exact supa lasagna, care dupa parerea mea este o supa gustoasa, deci pur si simplu iti creeaza o dependenta doar uitandu-te la ea, insa cand o mananci

Bicicleta MTB-HT 29" VELORS V2955A

Imi place foarte mult sa fac sport, alerg destul de des, insa mi-am propus sa ma apuc de ciclism, deoarece vremea este destul de ok si m-am gandit ca-mi trebuie o bicicleta, de fapt o bicicleta MTB pentru ca aceasta s-o pot folosi si pe drumuri

Ceas Fossil The Minimalist

Vreau sa va spun ca sunt foarte bucuros de faptul ca mi-am cumparat un ceas nou, mai exact un ceas Fossil The Minimalist, pretul fiind unul ok (550 lei) si pot spune ca nu sunt deloc dezamagit de achizitia facuta.Din punctul meu de vedere, acesta

Milkshake cu Oreo

Am avut o pofta de nedescris de a bea un milkshake si mi-am adus aminte de o reteta care am invatat-o tot pe internet si am ales s-o pun in practica, aceasta bazandu-se pe biscuitii Oreo, de care pur si simplu este un deliciu.Dupa parerea mea

Pulover cu textura - Bershka

Am fost azi la o plimbare prin Mall si am intrat in magazinul Bershka pentru ca eram curios ce haine au fost expuse, insa un pulover mi-a furat ochii, in sensul ca imi placea extreme de mult, tinand cont ca eu sunt destul de inalt, iar puloverul era

Huawei P9 Lite

Sunt extrem de bucuros ca mi-am cumparat un telefon nou, mai exact un smartphone Huawei P9 Lite cu dual sim la pretul de 800 lei si pot spune ca este printre cele mai bune telefoane cu Android.Dupa parerea mea, telefonul Huawei P9 Lite este unul

Cheesecake cu ciocolata

Azi am avut o pofta de nedescris de a manca un desert, asa ca m-am gandit sa fac un cheesecake cu ciocolata, iar reteta pentru acesta am invatat-o de la o prietena care lucreaza la o cofetarie din oras si a avut placerea sa-mi explice absolut

Hotel Grand Pier - Bucuresti

Am avut binevoita placere de a vizita capitala tarii noastre, Bucuresti, care dupa parerea mea este un oras frumos cu diferite cladiri impresionante, insa in acelasi timp foarte aglomerat, dar mi-am facut timp intr-o zi intreaga sa vizitez

Parfum Acqua di Gio - Giorgio Armani

Am avut mare nevoie de un parfum care sa ma scoata in evidenta, cu un miros placut si o persistenta durabila, de aceea am fost la un centru de parfumerie, de unde puteam sa aleg ceea ce-mi placea, la preturi foarte ok pentru calitatea lor.Ceea ce am

Iaki Hotel Mamaia

Anul acesta ne-am hotarat sa petrecem un sejur la Hotel Iaki, in statiunea Mamaia. Am gasit o oferta de cazare cu mic dejun destul de convenabila, contrar zvonurilor ca ar fi extrem de scump, inaccesibil celor cu venituri medii. Am ajuns la hotel in

Râsca, perla muntilor Apuseni

Haide sa facem un joc de imaginatie....te afli pe o terasa al unei cabane, cu o cafea aburinda in mana, iar privelistea iti inunda ochii cu imagini efemere. Conturul muntilor se definesc usor sub cerul azuriu, verdele padurilor de mesteacan este mai

Santorini

Santorini, sau Thira, face parte din grupul insulelor Ciclade, situate in sudul marii Egee. Ceea ce vedem noi acum, este rezultatul unei indelungi activitati vulcanice, care a deformat insula, pe parcursul timpului, dintr-un intreg rezultand insula

Motocicleta Yamaha YZ450F

Eu fiind un simpatizant al motocross-ului, mi-am dorit de mult sa-mi cumpar o motocicleta pentru offroad, deoarece eu locuind intr-o zona de munte cu drumuri foarte defavorabile, o astfel de motocicleta ar fi mai mult decat perfecta, pe langa

Pensiunea Victoria - Paltinis

Dupa parerea mea, Paltinis este ceamai frumoasa statiune pe care am vizitat-o, am stat 2 zile pentru a schia si cu siguranta voi reveni, mai ales ca am avut cazare la o pensiune pe care n-o voi uita foarte mult timp, pentru ca m-am simtit

Hotelul Sarmis - Deva

Cu o saptamana in urma, eu si sotia mea am ales sa vizitam orasul medieval Deva, deoarece nu am fost niciodata aici si ne-a spus multa lume ca trebuie vizitat.Nu am mai ales sa mergem cu masina pentru ca am ceva probleme la ea si cea mai buna

Sirop Stodal - medicament pentru tuse

Trebuie sa va spun ca zilele acestea am racit cumplit, nu mai puteam face absolut nimic, tuseam in continuu, aveam febra si aveam o senzatie de ameteala tot timpul. Am fost la medicul de familie si mi-a recomandat siropul Stodal, facandu-mi reteta

Aragaz Arctic UAM5612DTT

In opinia mea, aragazul Arctic UAM5612DTT este cea mai buna alegerea pentru o bucatareasa. Intreaga mea familie este mandra de acest aragaz cumparat cu 2 saptamani in urma.Inainte de acest nou aragaz, aveam altul foarte vechi, ruginit, pe care-l

Hotel Residence Ambient - Brasov

Recomand cu incredere hotelul Residence Ambient din municipiul Brasov, o cazare exceptionala pentru o zi sau mai multe.Acest hotel este situat la 5-10 minute de mers pe jos de Centrul Vechi al municipiului Brasov, care ofera servicii hoteliere de

Merita sa cumperi haine de firma foarte scumpe?

Dupa parerea mea, hainele de firma scumpe le poti cumpara daca ai un buget anume, deoarece nu e ok sa cumperi niste blugi la 300 lei si pentru o saptamana sa nu-ti mai poti permite nici sa-ti cumperi de mancare.Este adevarat, hainele, mai ales cele

Eclere - desert

Eu sunt sunt genul de om caruia ii plac foarte mult dulciurile, insa cel mai mult imi place sa mananc asa zisele eclere , insa nu prea am timp sa le prepar, dar din fericire dupa ceva timp, mai bine zis, astazi, mi-am facut timp pentru a prepara