Categorii

Concediu in Zakynthos

Am fost intr-un concediu in Zakynthos acum ceva timp si pot spune cu mare drag ca a meritat din plin.Insula este superba,multe locuri de vizitat inclusiv pe mare : Insula Broastei Testoase, vestitul Navagio si multe multe altele. Oamenii sunt foarte

O experienta neplacuta la Hotel Piatra Mare in Poiana Brasov

De Sf. Valentin am fost la Hotel Piatra Mare in Poiana Brasov, am fost o iesire de sambata pana duminia de o singura noapte. Cand am ajuns la hotel am fost primiti de doamna de la receptie destul de ironic si urat, am trecut peste asta, ne-am dus in

Hotel Maridor

Am fost de cateva ori la aceasta locatie si pot spune cu mare drag ca toate iesirile au fost minunate. Hotelul este curat, frumos, personalul minunat, mamcarea foarte buna si proaspata, preturi accesibile. Piscina hotelului este foarte ok, camerele

Eforie Nord

Pentru cei care vor sa faca un concediu pe litoralul romanesc recomand a se evita aceasta statiune. In primul rand cazarile in special la vile si particulari sunt sub orice critica, conditii de toata jena si bineinteles preturi mari. Cazarile la

Statiunea Mamaia

Una din statiunile cele mai frumoase de pe litoralul romanesc este Mamaia. Am avut multe experiente placute in Mamaia, incepand de la cazare pana la plajele care sunt foarte curate in comparatie cu alte plaje de pe litoral, plaja e intinsa, apa e

Statiune Venus

Acum un an am decis impreuna cu familia sa ne facem vacanta pe litoralul romanesc in statiunea Venus. Am ales un hotel aproape de plaja, Orlando. Pot sa va spun ca este o statiune destul de frumusica pentru o vacanta mai ales cu copii. Cateva

Santorini

Nu stiu altii cum sunt,dar eu cand ma gandesc la concediu, ma gandesc la Santorini.Locul acela atins de zei, de unde nu vrei sa mai doresti vreodata sa pleci. Locul acela,unde macar o data trebuie sa incerci fructele lor de mare cu nelipsitul

AUTOR UTILIZATORI (2)
Nunta in Maramures

Vino cu mine sa iti povestesc cea mai inedita experienta pe care am trait-o acest week-end in Maramures. Am ales sa devenim parinti spirituali pentru niste oameni minunati, care sunt din zona Sighetului. Se spune ca in Maramures nunta este un ritual

AUTOR UTILIZATORI (1)
Plaja in care poti inota cu pestii, Del Riso, Villasimius, Sardegna,

Sardegna, Villasimius, Plaja Del Riso, ItaliaPlaja Del Riso este o excelenta destinatie pentru vacanta, la preturi acceptabile si conditii excelente .Apa calda, curata, de culoarea smaraldului, nispiul alb in forma de orez, dar mai ales, pestii care

Merdenele cu branza

Inca imi amintesc de vremurile din copilarie cand bunica mea imi facea toate poftele, printre ele cunoscutele merdenele cu branza, care le mancam cu pofta de fiecare data cand ea le facea, mai ales cand erau scoase direct din cuptor, pentru ca erau

Ghete barbati Carrera

Recent mi-am mai cumparat o pereche de ghete, motivul principal fiind pretul foarte ieftin, dupa parerea mea, mai exact 75 lei, avand un aspect si un design excelent si facuti din material de calitate.Aceste ghete sunt de la brand-ul Carerra, i-am

Friteuza Tefal FZ750035 ActiFry Express

Pot sa spun ca Friteuza Tefal FZ750035 ActiFry Express este cea mai buna alegere pentru o familie mare, avand un estetic foarte frumos, asortandu-se cu toate de cele din bucatarie.Eu, sa fiu sincera, nu am cumparat-o pentru casa, ci pentru un mic

Prietenii mei - Q si Astro

Hmm - nici nu stiu de unde sa incep. De cand ma stiu am fost o iubitoare de animale si mereu mi-a placut sa le am in preajma mea. Am avut tot felul de caini, de pisici, de papagali si da, de bondari, tinuti in cutia de chibrituri :) Ii legam cu ata

Statiune Venus

Postura corecta la birou

Cu totii cei care lucram la birou, avem cele mai mari probleme de spate, comparativ cu alti oameni care lucreaza in alte domenii, de aceea trebuie sa le evitam tinand cont de anumite sfaturi.De exemplu, eu sunt o persoana care lucreaza foarte mult

Prajitura „Felie de lapte"

Aceasta prajitura este preferata copiilor mei, foarte usoara de facut, cu un gust exceptional de lapte.Consider ca prajitura Felie de lapte este preferata tuturor copiilor, nu numai ai mei, deoarece, orice copil a cumparat-o pana acum din comert

Papanasi cu dulceata si smantana

M-am trezit de dimineata cu o pofta nebuna de a prepara un desert si prima data ce mi-a trecut prin cap au fost traditionalii papanasi care ii prepar cu mare drag atunci cand vreau sa-mi indulcesc ziua, de aceea am trecut la treaba si rezultatul

Ceas Timberland Henniker

Cu ceva timp in urma m-am gandit sa-mi cumpar un ceas de mana pentru ca m-am plictisit cu celalalt, mai ales ca doar pe acela il aveam si de aceea am vrut sa fac o schimbare. Am cautat magazine de ceasuri online pentru a vedea cateva modele, sincer

Bijuterii LuxBiju, realizate manual

In ziua de azi e la moda sa cumperi online, doar ca inca foarte multa lume nu are incredere.Mie imi plac foarte mult bijuteriile in special cele handmade pentru ca sunt unicate si tot cautand pe internet am dat de un site www.luxbiju.ro care numai

Lanseta de carbon Baracuda Apache Navigators Telespin

Ca tot sunt temperaturi negative de ceva timp si a inghetat apa, multi localnici ne-am gandit sa participam la o intalnire de pescuit, mai exact sa pescuim la copca, deoarece este chiar interesant sa stai pe gheata si sa pescuiesti printr-un asa